27 Ağustos 2007 Pazartesi

Hoşgeldin Vazelin!

Merhabalar efendim,
Bir blog macerasında daha beraberiz. Önümüzdeki günlerde büyük olasılıkla herkesin unutacağı bu blogdaki ilk yazıyı yazma görevi bana verildi. Bendeniz Doç Dr. Oetker ... Yıllardır televizyonlardan izliyor ve beğeniyor olabilirsiniz. Yurtdışında tahsilimi tamamladım "21. Yüzyıl Balkan Puding Politikaları ve Türkiye'ye Etkileri" başlıklı doktora tezimi de yazdım -ki yakında burada paylaşacağım- ve ülkeme döndüm. Sizlerleyim.

Gelelim bloğun adına. Vazelin adını görünce böyle dudağının kenarı hafif kıvrılarak çaktırmadan sırıtan, içinden kötü düşünceler geçiren zihniyeti şiddetle kınıyoruz. Tamam vazelin bu. popona da sürersin başına da; ancak vazelin üzerinden toplumsal sapkınlık yapmak ayıptır, ahlak suçudur.

Vazelin dediğimiz gibi her tarafa sürülebilen yararlı bir kremdir. Yüzyıllar boyunca Osmanlı Padişahları'nın tuvaletlerinde bulunmuş, çeşitli doğal felaketlerde toplumun yanında bulunmuştur. Biz de böyle bir bloguz işte. Osmanlı Padişahlarıyla bir alakamız olmasa da vazelin kadar süperizdir. Unutulmamalıdır ki Süferman bile kriptonitten kaçtığı zamanlar vazeline sığınırdı.

Budur yani olay. Bu ne be? dediğinizi duyar gibiyim. Hahayt deli oğlan. Fak yu!
Salıncakla kalın.

1 yorum:

pygmalion effect! dedi ki...

hah şimdi bana yazarken bende o dudağının kenarı hafif kıvrılarak çaktırmadan sırıtma ifadesi oluşamdı de de, ben de sana vazelin sürülebilir bi tarafımla güliim doktorum oetkerim. de get yaaaa, ordinaryus ol da gel=)))