18 Kasım 2007 Pazar

Katinamın Elinde Vazelin

Efendin merhabalar! Yahu bu Koçak arkadaşımız ne hevesliymiş meğersek yazmaya değil mi? Bir hayırsever elinden tutsa da onu da kardelen yapsa keşke. Böylece 15 yıl sonra o da "Küçük Vazelin"lere girip "ben de kardelendim" diye yorumlarda bulunabilir. Nitekim Törkcell, İş Bonkosu ve daha niceleri kendisini, ailesini ve telif haklarını satın alıp üzerine reklam yapabilir. -Koçak saf çocuktur inanir. Şimdilik iyi gidiyoruz vallahi bir hafta içinde eşşek tane yazı yazılmış. Başank ve Koçak arkadaşlarımız da aramıza teşrif etmiş ve Mr. M. Çağın Kırca beyefendinin yeni yazısının son taslağında olduğu haberlerini aldık. eNTV'deki "Aliş" programına konuk olan sayın M. Çağın Kırca'nın bu yeni yazısıyla ilgili yaptığı röportajı sizler için yazılı hale getirmiş (transcript) bulunmaktayım. Buyrunguz:
(NOT: A = Program Sunucusu , Ç = Mr. M. Çağın Kırca)
A: Merhabalar sevgili izleyenler. Bugün yanımızda son günlerin en çok konuşulan -blog- yazarlarında Mr. M. Çağın Kırca var. [alkış]
Ç: Merhaba...
A: Efendim hemen sorularımıza geçelim. Son günlerin en çok konuşulan -blog- yazarlarından biri olmak nasıl bir duygu?
Ç: Yani. Fazla farklı değil aslında. Hayatım çok fazla değişmedi.
A: Ama ilk yazınız "Kabullenilmemiş Çocuk" çok tuttu. Bunu neye bağlıyorsunuz?
Ç: Vallahi efendim biz Sezercik'le büyüyen bir toplumdan geliyoruz. Bu toplum -efendime söyliyim- "Gelinim Olur musun?" , "Oğluma Verir misin?" gibi programlarla ayakta kaldı bugüne kadar. İnsanlar o geçmişteki o abartılı komedi değerlerini ancak Avrupa Yakası'nın Eşşek'inci sezonunu izleyerek sağlam tutabiliyor. Böyle bir dönemde Vazo'nun değeri tam anlaşılamamıştı. Bu yüzden insanlara tokat etkisi yapacak, "Hmmm." diye düşündürecek bir şeyler yazmak zorunluydu.
A: Hamhum. Peki bir de arkadaşınız Doç. Dr. Oetker var. Bazıları ona Ötgır diyor. Bu bloga başlama işi nasıl oldu?
Ç: [Editör Notu: Röportajın bu kısmı cızırtılıydı. O yüzden her ne kadar özenli yazdıysam da anladığım şekliyle yazabildim.] Vallahi Doktor benim çok değer verdiğim çok cool bir insan. Onun gibisi dünyaya 100 yılda bir gelir. Kendisi daha çok büyük atılımlar yapacaktır. Bu Vazo'yu kurması bile onu tarihin önemli insanları arasına sokabilir.
A: Peki Mr. M. Çağın Kırca , yeni yazınızdan bahsetseniz birazda. Hala bitmedi değil mi?
Ç: Hayır. Maalesef uzun bir araştırma ve geliştirme sürecinden geçmesi gerekti. Hala bitiremedik.
A: Peki adı belli mi?
Ç: Evet. "Güz Bahçelerindeki Akasmalar'dan Çok Severdim Ben Seni Küçükken Kediciğim" olacak.
A: Ay ne süper ad. Çok sevdik. Sizi de öptük. Reklama giriyoruz. Döndüğümüzde siz gitmiş olacaksınız. Baay.
Ç: Ne demek efendim...
-Courtesy of NTVNSMBC

Efendim Mr. M. Çağın Kırca cephesinde gelişmeler böyle. Koçak bey malum, biliyorsunuz yerinde duramıyor. Poposuna hint biti kaçmış galiba. Yakınlarda bir vazelin sürmek gerekir.
Başak Hanım tekrar uykuya çekildi. Tanışma macerası höberik hüberik derkene yok oldu gitti. Onunla yakınlarda bir Zimbabwe seyahatimiz olacak. Dönüşte gezi notlarımızı da elbet sizinle paylaşacağız.

Bir yazıyı daha bitirirkene şimdiye kadar Vazo hakkında yapılmış bazı yorumları derledim. Kıskananları nispet olması açısından teşir ediyorum.

"Thrilling" - Sunday Times

"Bir fincan Vazelin'in 40 yıl hatrı vardır." - 12 Kasım 2007 Milliğet Gazetesi Manşeti

"Bizler de vazelin kullanıyor, nitekim görmesek de vücudumuzun her yerine sürüyoruz." - Altınokta Yöreler Derneği

"Dava açıyorum!! Benim hayvanlar aleminde resimlerim ha? Vazo'nuzu da alın gidin!!" - Necip Tartip Derdöven

"Vazelin 1 YTL olacak." - Cem Üzen

"Katinamın elinde vazelin. Süremez ah süremez. Sürmesini bilmez, yavrum gözüm katinam. Getir sürelim, getir sürelim." - Tüysüz Vircin


Ya işte böyle sevgi tomarları. Bir kere daha gömüşene kadar Vazo'yla kalın, esen kalın, seksi olun.

Mucxxx,
Doç. Dr. Oetker

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Bravo vallahi güzel yazmışsınız, ve katılıyorum.. Seksi olun (Y) :)

pygmalion effect! dedi ki...

şu son günlerdeki tartışmalardan sonra bence buraya sevgili Gölet Bakkal'ın "vazelinin dokunulmazlığı kaldırılmalı" yorumu da eklenmeli. Sonuçta vazelin yararlı, kullanışlı, her derde deva, her eve lazım bişey. Dokunulmazlığını kaldıralım herkes kullansın değil mi ama:D ha seksi olma kısmına gelince olan var olamayan var efendim bööle ulu orta yüzlerine vurmayın=)))